jagfattarintehurjagkanvarasåtrött..

Hellå :)
Jag är tröttast i hela världen just nu känns det som... :P
Vet inte riktigt varför.. Igår tänkte jag att jag var för pigg för att kunna sova där vid halv ett, så jag satte mig och såg något 2 ½ men avsnitt, jag tror jag sammanlagt såg kanske två avsnitt,,, xP Sedan sov jag länge idag också!  Men ändå är jag hur trött som hellst! :S Sedan att jag har ont överallt och är jättetät i näsan, gör det inte ett dugg bättre! :P Speciellt då jag går ut för då börjar ögonen tåras och näsan rinna,, dumma pollen!! >.<

Haha, vilket betyder, ingen träning för mig idag då! :P Något måste seriöst vilja att jag helt enkelt inte ska träna! :S Nåja, får försöka imorgon i stället och hoppas på att det har blivit bättre, eller i alla fall att jag har blivit piggare! :)


Igår så åkte jag till tuvan då, för att spela brännboll, när jag kom dit så var bara josse och bf där... En liten stund senare kom också Tim, woho! 4 pers funkar ju inte alls >.< Speciellt när vi inte ens hade några grejer,, hur tänkte ni då?..
Men, sedan när josse och bf hade åkt kom sofia också :) Erik hade hittat en jättefin hund också som jag lekte med litegrann, det var roligt! :D När Bella också kommit bestämde vi oss för att cykla till Tim i stället och hitta på något.. :)
Bella drog ganska snabbt, men då kom Samuel och hade dragit med några vänner, så då spelade vi lite kubb, lite brännboll och sedan blev vi lite extra barnsliga och lekte kurragömma med dunk typ! ;)
Haha, vi hade jätteroligt i alla fall! :D
Sedan fick jag skjuts hem för att jag blev lat och,, ni vet resten ;)


Hmm... Tror jag nog ska lägga mig tidigt ikväll.. >.<
Nog för att jag alltid tänker så, och sedan blir det inte alls så! xD Men,, tror att jag inte har något val ikväll... :)


Jordgubbar är gott:D Speciellt tillsammans med kladdkaka och glass! :D
Som jag snart ska äta ;)<3
Hah, har nog inget viktigt att säga idag, är för trött som sagt >.<
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback