Nästagångskajagfrågamer:P

Hello:)
Var på "utflykt" eller vad man ska kalla det? Men klassen till rismyrliden... Jodå, jag var peppad, men när vi först gick in i bussen, så får vi en lapp där det står; Välkommen till kultur resan till rismyrliden... (någotliknande..)
Sedan började en gubbe som inte hade lärt sig prata i en mick ordentligt på något sätt >.<
Visst, det hade väl varit okej, om...
1. Det hade varit sol, och inte regn.
2. Det varit entrevlig lärare att lyssna på, inte tråkig.
3. Vi inte hade gjort 1000 (okej 3 eller 4) jobbiga stopp på vägen.
4. Jag inte hade behövt plugga på kemi i stället.
Jag skulle ha tagit med mer fika.. :P
Nej, men det var väl trevligt, men ja.. Hade helt klart varit värdare att stanna hemma helt enkelt..


Igår innan konserten, var jag och Stiinaw riktigt duktiga och gjorde fysiken, det kändes jättebra! :D Hihi, gillar att flumma med dig, du är så söt :* 
Köpte sedan som sagt hårfärg xD Stinas fel, hon drog mig dit :O Nej jag skojar ;) Den var billig, och den såg riktigt bra ut, med 0% ammoniak och allt :) (misstänkerattdetärsammasomsofiastyp^^)
He blir nog bra! :) 

Sedan så var konserten faktiskt jättebra! :) Gillade många låtar, även slutet, innan det andra slutet ;), det var skiitbra! :D
Sofia, ochhonsomjaghälsadepåmenintekomihågvadhonhettemensjungeroperaiaf ;) (oops xD)
De sjöng i alla fall en riktigt bra version av Over the hills!!  Den var inte bara bra, den var helt sjukt bra!:D
Liksom wow ;)<3
Amandas låt var ju också självklart bra! :D den var som riktigt härlig! :)
Och några andra var också bra :) Killarnas innan pausen var skitbra! ;D 




Nana, pallar inte när ni bråkar >.<
Men! Nu borde jag verkligen ta tag i kemi pluggandet, så jag kanske kan få G på provet imårrn iaf! :S
Har inte pluggat alls :S 
Känns jättekul då jag har jätteont i huvudet och mår bara allmänt dåligt i hela kroppen, känns som att jag håller på att bli sjuk..:S Inte alls roligt nu när det snart är lov.. :P


Haha, det skulle inte vara fel alltså;


Mys, någon som är frivillig? :]
Kram.


Kommentarer
Postat av: camera

lina fjällner is her name ;)

2009-06-03 @ 17:23:15
Postat av: Grabbe

okej, då vet jag :]

2009-06-03 @ 21:22:53
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm, jag kan inte få dig att komma på nåt som varit. dumt av mig. men om du har tid, kom på skolavslutninen :D

2009-06-04 @ 16:46:27
Postat av: hehe nicke ^^

Jag är frivillig xD

2009-06-04 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback