Slutadebraiaf:)


Mee trying to bli fjortis eller nåt? xP
Tröjan jag köpte på Monki btw för de som inte var intresserade ;)
NU!  kommer en såndär jobbig lista, för jag har tråkigt och har inte lust att sova än! :P


RANDOM?

Vad har du för bhstorlek? Jasså det trodde du?!:P
Trivs du med det? Ibland, när jag inte shoppar bhar >.<

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Vad menas med killar?:P Några st iaf.
Vad gjorde du inatt? Såg tv, sov, vaknade, tänkte för mkt, sov, osv...
Och i förrgår natt? Tänkte för mkt, sov, vaknade,,
Vad gör du innan du ska sova? Läser, ser på tv, fast brukar sluta med att jag tänker för mkt :P

Kan du prata med din mamma om allt? Ja..

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Skulle nog vänta med pappa men ja?

Har du varit gravid? Nope.

Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Jag har ingen. :P

Choklad eller glass? Choklad :D

Push-up eller T-shirtbh? T-skirt? :S eh, vi säger sprolla..
String eller hipsters? Haha jag har inte de ena så vi säger det andra ;) :P
klackskor eller gymnastikskor? Beror på?

Kjol/klänning eller jeans? Jeans.


TIO FAKTA

1. Hemstad/ort: Skellefteå

2. Hårfärg: Brun, orginal lite åt rödaktiga hållet typ? :S

3. Längd: 152 cm om jag inte växt, det har jag knappast :P

4. Frisyr just nu: Uppsatt.
5. Ögonfärg: Grönblågråa? xD
6. Skostorlek: 36-37

7. Humör: Trött,, och lite irriterad..

8. Vänster eller högerhänt: Höger. Fast kan skära med både höger och vänster ^^


TIO SAKER OM DITT LIV

1. Har du nånsin varit kär? Ja..          

2. Tror du på kärlek? Hur kan man inte?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?JA!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, inte så länge sen :P

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja..

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Haha, joo xD

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Jaa.. Och det borde jag inte.   

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jag vet inte längre..
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hemligt ;D

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ofc :P


TIO SAKER

1. Kärlek eller pengar? Kärlek

 2. cider eller öl? Cider, fast festis lät gott ^^
3. Dag eller natt? Både och.

4. One night stand eller förhållande? Förhållande :P 
5. Tv eller internet? Internet

6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Mys..

8. Färgfoto eller svartvita? Båda.

9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face

10. Bilddagboken eller myspace? BDB, föredrar msn.


HAR DU

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Jao, fast smyga är nog en överdrift^^

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? ..........Privat
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja.

4. Har du hoppat bungy jump? JAG VILL! :D

5. Har du nånsin varit med i en olycka? Inte vad jag minns?..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Jag är tjock ju, såklart! ;D

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nja,, men bara så jag slipper träffa en typ..:P
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej..

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?  Ja :P

10. Har du nånsin tyckt att världen är super?  Det känns alltid bäst då .. :)


KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? Jag saknar mys, resten kan vi hoppa över...
2. Är du glad? Nu? inte direkt..

3. Är du fundersam? För mycket. ja.

4. Är du uttråkad? Bara för trött
5. Är du tysk? Jag kan tyska, men min lärare gillar mig inte så det kanske blir ett nej :P

6. Är du italienare? Nope
7. Är du fransk? Ti amo?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit..


  OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 21:50 (vad hade det med mig att göra?)
2. Namn? Emelie Grabbe

3. Vart bor du? MB
4. Hur många barn vill du ha? Haha, min spådom säger 10, men jag vet inte? xD Minst 2 :)
5. Vill du gifta dig? Ja..

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Beror på hur "fint" humör jag är på ^^

7. Har du ätit sushi? Jag har smakat :)

8. Favoritglass? Mjukglass med choklad topping och tuttifrutti strössel ;)

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Jag tror vi har tre :O

10. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Säkert, men vita lögner?..

11. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja

12. Har du syskon? 1½? ;) Haha, 3, halvsyskon.. ^^

13. Har du ljugit på någon fråga? Nej :)

14. Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert..

15. Har du varit full den här månaden? Nej.

16. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Kan inte bli tröttare än vad jag redan var :P

17. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Jao :P

18. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja,,, 7! :P

19. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Spekulera:P
 20. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Men JA! :P


FYRA GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du en hund? Nej :(

3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon..

4. Tror du på spöken? nej


SKULLE DU

1. Skulle du vilja vara längre? Ja :P

2. Skulle du vilja väga mer? Faktiskt..
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nej.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Palla :P


 KAN DU

1. Kan du röra på öronen? Nej

2. Kan du slicka dig på näsan? Onödigt :P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja :P
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Varför inte?

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Nemas problemas :P

7. Kan dina vänner lita på dig? Ja

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? jag vill

9. Kan du suga? Jag är sämst?

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja :)

1. Vem älskar du? Några..
2. Vem kan berätta allt för dig? Dom som vill :)
3. Vem vill du bli full med? Ingen...




Wihoo, nu ska Alexander fixa min bloggdesign, Grabbe glaaaad! :D


Kommentarer
Postat av: Elmer

Haha, var hittar du alla dessa listor egentligen? :O

Och va menas med frågan "Kan du suga?" egentligen? xD Tyckte inte den passade in där liksom :P

2009-06-21 @ 22:11:26
Postat av: M

SNYGG DESIGN :D:D:D

2009-06-22 @ 09:33:50
URL: http://mirjaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback