medkniveninstuckenochutdragenkännsdetändåbra...

Nanana,, jag vill slå något nu.... Riktigt hårt?
Någon stack just en kniv i mig. Fast drog ut den ganska snabbt ändå... Det är svårt att förklara känslan... Det gjorde ont.. Men ändå,,, lättande... ?
Han har en ny.
Han har självklart inte berättat det själv till mig, eftersom att den otroligt "mogna" människan helt enkelt inte törs ens skriva ett hej till mig! MOGET! Det är mer därför det gör ont. Ont i hjärtat. För jag klara det inte. Jag klarar inte att han sa att han skulle vara vän med mig, när han behandlar mig som en pestsmittad råtta. Jag vet att jag är en bra vän, eller det är de alla säger när jag inte tycker det?xP, och jag gillar verkligen inte att han förstör det, varför? För att han som sagt, beter sig som att jag vore en pestsmittad råtta. 
Sluta!! 
Men, dum som jag var, gav jag bollen till honom, det är hans val om han ska prata med mig eller inte.
Får jag tillägga att jag hatar det? :P ..... Pallar inte dina dåliga ursäkter heller...
Mnåååååå,, kan ingen tvinga honom att läsa min blogg eller något!? Pallar inte.. Prata med mig...!



Jag är ledsen... Jag kunde inte låta bli. Men faktiskt,,, så känns det som sagt lättare.. Det är lättare att veta att han har någon, än att inte göra det. 
Nu kan jag bara glömma honom, gå vidare, sluta titta bakåt. 
Jag tittar framåt! Framtiden. 
Jag ska satsa på honom istället... Kanske blir det bra.. 
Om inte, så tänker jag i alla fall planera mig upp till öronen och helt enkelt inte få någon anledning att tänka efter! :D
Det är ganska fixat redan, i helgen ska jag ju bort, sedan ska jag åka till Stinaw och sova en dag eller så :) Sedan ska jag vara med olika pers lite då och då hela nästa vecka, så de blir skitbra! :D 
Så nu peppar vi på det?:)




För övrigt, så kom jag på att det är ju alltid Piteå summergames under kyrkmarknaden som brukar vara i Piteå varje år! :) Haha, förutom att det fick mig att tänka på min första fotbollsträning då alla sprang efter bollen! xD Så fick det mig också tänka på värmen... Fatta att spela när det är såhär varmt?! I solen!! Ja,, jag kan inte säga något annat än att jag tycker verkligen synd om de som spelar, nog för att de får "skylla sig själva" men ändå, extremt jobbigt att ha match i strålande varm sol... Så,, jag tycker lite synd om dem.. 
Snart ska vi åka! Vid fem då mamma kommer hem, så ska vi packa in allting i bilen, och sedan bär det av till Piteå!  Då ska vi gå på kyrkmarknaden då, och bo hos mormor&morfar, de blir nog skoj! :) 
 
Sitter förresten ute och skriver på min bärbara, så ni inte tror att jag sitter inne och tråkar och skriver såhär långa inlägg? >.< Hihi, jag tror för övrigt min katt har en ganska stor "bubbla", ni vet sk. personal space som människor har.. xD Det trodde jag inte katter hade, men min katt är lite speciell ;)
Min "bubbla" är för övrigt faktiskt inte så stor... Vet inte varför... meen :)

Sedan hörde jag i morse vad som hänt, de tråkiga nyheterna....R.I.P. Michael Jackson

Glöm inte att dricka en dag som denna mina vänner! Inte bra!
Puss&Kram. :)

Kommentarer
Postat av: Niklas :)

bra att du har fått rensa bort alla tankar och sånt :) men ifall du vill prata med nån så finns jag här ^^ //mvh nicke (för jag är bäst xP) hehe kram

2009-06-26 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback