detkännssomintesådirektändå..

NU ÄR DET SOMMARLOV!!!:D Och solen skiner!!:D(sken)
haha okej, ursäkta jag kanske låter som en liten treåring som just fått en glass eller något, men vet inte vad jag ska skylla på, förutom att jag skulle påstå att det är en natur-skada! :O ;)
Liksom, slippa plugga eller ens titta på en bok och ett klassrum i hela 10 veckor! Det känns faktiskt otroligt bra! :D
Förutom att jag har insett att jag har alldeles för mycket att göra! >.<  Men det blir nog bra i slutändan! ;D


Haha, ärligt talat så skulle jag nog varit lyckligast i världen just nu... Fast har lite grejer att fixa innan..
Bla.. så är jag jättetrött, och pollen är ju bara bajsigt >.< Så håller typ på att bli förkyld känns det som! :S
Haha, nog för att det inte skulle förvåna mig om jag skulle däcka nu och bli riktigt sjuk i några veckor, då jag inte har varit sjuk på nästan ett helt år! :O Helt sjukt för att vara jag egentligen! :O Dock kanske jag har varit lite snuvig och så, men som aldrig feber eller något direkt kanske....
Så det är väl nu då jag har lov och vill njuta allting kommer och tar igen! xD
Känns ju baara underbart  >.< 



Wiho, har dock inte så mycket planerat nu framöver, förutom att jag nog ska åka till pappa och få min födelsedags present.. (JA jag fyllde år den 11 April..) och gå på Fannys skolavslutning på torsdag! :) Sedan får vi inte glömma småtottarnas avslutning på fredagen då ;) :D
Annars har jag tänkt sola, ta igen mitt bokläsande, kanske se film.... Eller om någon vill hitta på något annat roligt så gör jag nog gärna det i stället!:D




Minnes"lapp" till mig själv: Prepare yourself, prepare yourself,, till tusen!!!!
Orkar inte... det kommer.... det gör redan... ont.. :(




Uhuh, jag är verkligen jättetrött! Borde sova eller något.. :P
Hoppas ni som går skola osv, ändå har en trevlig dag!:D
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback