nuärdetsommarnuärdetsol!:)

Tjoho! :)
Är i Umeå nu då, fick min födelsedags present, Wiho! Bara sådär 2 månader försent.. >.<
Meen, blev ändå lite nöjd? :)
Ska ta tag i mitt rum senare när jag kommer hem också! Så att jag kan få fixa till det nu äntligen! ;D<3
Hihi, nu har jag ju faktiskt tid! Jag har jätte mycket tid! Det känns,, Fantastiskt! :D:D

Nu har småttingarna också sommarlov då! ;) Träffade också Per då jag var på deras skolavslutning! :) (min gamla magister jag hade på mb ;) ) Inte för att jag borde vara förvånad då han numera är Sandras magister meen, det var roligt att träffa honom ändå :)
Seen såg jag verkligen världens jättesötaste pojke alltså! :O Det var som bara wow, du är typ perfekt och bara sötast i hela världen :O :O Hihi, nästan perfekt, för det skulle nog vara lite mkt barnarov alltså om jag skulle ragga på honom, han var typ yngre än Sandra! xD (ehrm, 8. el 9 är hon..) Hahaha, men han var jättesöt iaf^^


Efteråt åkte vi till Tuvagården och fikade, det var rikigt gott och träffade många jag kände! :D Bla. Elmer, Hj, Krister och Erik :) Så det var roligt !:) Tänk att jag ska jobba där i sommar! :O Det blir nog riktigt roligt tror jag! :D Ska som sagt då jobba andra perioden, eller snarare tredje om vi tänker i tuvanperioder, eftersom tuvan har fyra perioder :)
Wiho, peppa på det, och att tjäna pengar! ;) Ni får gärna komma dit! ;) jag jobbar mest 13-22 (>.<) så antar att om du kommer vid ett, två tiden kommer du nog träffa mig ;) xD Jag kan inte lova för mycket :O ;)



Haha, måste jag tillägga att jag är sugen på glass? ;)
Blir nog ingen stan i Umeå i morgon, utan vi ska tydligen till stugan i Bygdsilijum (woho, känns jättevärt att komma hit först? xP) Men ska sjösätta båten, hälsa på farmor, farbror, faster & kusiner, så det blir nog bra! :D
Ska mest troligt stanna till måndag, måste bara kanske övertala pappa först? xD hehe, eller åtminstone tala om min plan ;) Så då får det bli stan och glass då ;D<3

("skällde"påhanidag, nu är bollen hans,och jag tänker sluta anstränga mig,vill du vara min vän? Bevisa det.)


Nåja, ska hitta på något annat nu! :) Kanske läsa bok? Kanske inte... Inte riktigt lockad att läsa den andra boken, mest lockande för att jag ska kunna få läsa trean och fyran sedan! ;) Men samtidigt "När jag hör din röst"  titeln, den fångar mig, mycket ;)
Kramarimassor:] (emeliepåmyshumöridag..)...:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback