dumerawesomehest..

Haha, på tal om fina konversationer idag så hade jag nyss en ganska fin med Didde :)
 (jag frågade han vad han gjorde på friluftsdagen idag)

Emelie säger:

uhu...........mej trött.......................

vad gjorde du idag btw?


Vad händer med solidariteten? säger:

åkte skidor med jall3hest


Emelie säger:

varför?............xD


Vad händer med solidariteten? säger:

för att han är awesome


Emelie säger:

mm, men längdskidor är inge kul


Vad händer med solidariteten? säger:

joooo


Vad händer med solidariteten? säger:

det är fan det bästa


Emelie säger:

mej inte tycka de? men mej inte vara så bra heller så


Vad händer med solidariteten? säger:

du är visst bra!1 håll tyst!!


Emelie säger:

överbevisa mig?


Vad händer med solidariteten? säger:

du är snäll, bryr dig om andra, är söt och allmänt grabbe


Emelie säger:

haha tack men jag menade på längdskidor? och tror inte att det betyder så jättemycket då kanske xD


Vad händer med solidariteten? säger:

klart det gör!!


Vad händer med solidariteten?
säger:

grabbe är ju awesomehest


(dock kanske minus några smilysar, och orkar inte skriva ut dem så :P)
Hihi, okej jag gillar det :) Men Didde fortfarande minst lika mycket awesomehest!. :)
Och ja jag är trött, och ja det var just tre kanske onödiga inlägg, men så är det, lev med det :) :P
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback