jagärsånördigjag;P

Hejdu.
Hade sovmorgon idag, det var underbart skönt alltså! xD Jag behövde det :)
Överlevde också tyskan, på något otroligt sätt, nej men jag slapp faktiskt redovisa, och det känns väl bra :)
Så nu hinner jag förbereda mig lite mer i alla fall, inte för att jag vet om de kommer gå något bättre ändå men :P
Fick tillbaka engelska proven på,, ja engelskan ;) Gick väl sådär, men blev mycket mer nervös över nationella provet som vi ska ha på torsdag! :S Shit,,, måste kanske plugga lite ändå.. :P

Läser Stolthet och fördom på svenskan, visst, i det stora och hela så är boken bra! Men alltså,, det går seeeeegt, och måste läsa om lite då och då för att fatta vad jag läser.. :P Inte precis en bok du läser bara för att slö läsa något i alla fall! ;) :P Fick också höra av Mirjam att det finns en tv-serie som hon hade, så ska låna den senare också! :) För tydligen var filmen inte lika bra ;)

Ursh,, har mycket jag vill göra nu, och mycket jag borde göra, dock inte lika mycket som vanligt men.. :P
Känner mig så otroligt jätte peppad på att det bara är 5 veckor kvar tills det är sommar lov! Så härligt.. :) Och ja jag kommer att tjata om detta ett tag till, lev med det! ;)


Hahaha, för övrigt så älskar jag mina klasskompisar! ;) Haha, ni var så söta alltså! Och reaktionerna, skrek mitt namn över hela bibblan och skrämde livet ur alla typ !xD Nej ni är som bara så underbara :*
(ja okej jag menade den tjejiga sidan mer nu, men killarna är också fina! :D)

Åhh, sen är jag som bara jätte avis på Fanny som är i England,, alltså,, jag vill också vara där! :( Eller vars som hellst annars utomlans skulle också funka men ;)
Ni kan kolla in hennes blogg senare om ni vill! : www.funiengland.blogg.se Hon skriver himla fin svengelska ;)
Skulle fortfarande vara fint om någon kunde lära mig att länka också, men ni får väl nöja er med detta hittils då ;) 



Aja, nu äre lite pirrit inför ikväll ;) Men hoppas ni har det bra! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback