jagvillvaramindre:D

Hejsan! :)
Det är jättefint väder ute! :) Tror det var 29.9 grader varmt också där ett tag, helt sjukt! :O
Dock tråkigt att jag ska vara inne typ hela dagen, först måste jag plugga >.< Sen 50-års fest! :D
Styrelsemöte blev det också mitt i allt, som jag kommer på för att nästan alla ska komma på det för en gångs skull, och om de inte gör de, så ska de dööööööh :O :@ (Nejdå grabbe är bara helt lugn^^)
Tillbaka till 50-års festen då senare om den inte hinner ta slut innan mötet är slut.. :P Det är då ingen erik i vägen som skulle kunna dra ut på det allt för länge så :)


Urschursch,, plugg är inte roligt xP Fattar typ inget av fyiken heller så det kändes inte alls så himla bra :]
Speciellt eftersom jag inte fattar kemin heller, och det har vi prov på! Men det beror väl antagligen på läraren meeen....
Pallar verkligen inte med människan! Vi borde bränna upp hennes anteckningar och sedan se hur bra hon skulle klara sig då när hon inte har dem längre?! :O
Hihi^^


Saknar faktiskt litegrann att vara liten,,, då behövde man som inte alls bry sig om någonting faktiskt :)
Julafton och Födelsedagar var de längsta dagarna, ända tills man fick presenterna!:D
Man blev glad över bara en godispåse :)
En mobil? Dator? Vad tusan skulle man det till?! :)
Bolibompa och Disney filmerna hos mormor var ju det bästa som fanns!:)
Kärlek var att hålla hand och kanske en puss på kinden :]
Ledsen blev man då man gjorde illa sig eller inte fick riktigt som man ville ;)
Ojoj, men sedan, var det ju Piteå, en helt annan stad... :]<3


Mysigt.. :)
Nåja, ska plugga nu och sedan göra mig i ordning! :)
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Elmer

Hehe, skulle visst va ännu varmare imorrn :p O inte ska du väl gå o bli ännu mindre!? :O xD

2009-05-30 @ 22:34:46
Postat av: Stina

Men emelie, du kna ju inte plugga en HEL lördag, de är då man ska chilla och va ute :D Passa på! :)

2009-05-30 @ 23:08:32
Postat av: Grabbe

Haha oroa dig inte Elmer ;) Tror jag nöjer mig faktiskt ;)

2009-05-31 @ 10:41:38
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback