livetkanskjutasigsjälv...

Åhh, jag orkar inte att jag var så jäkla glad,
du gjorde mig lycklig, det var du som gjorde mig glad, fatta det?!?!
Du gjorde mig peppad på allt, och nu bara...
Jag orkar inte att jag lät mig lita på dig, för att du sa att jag skulle göra det..
Jag pallar inte att jag tydligen förtjäntar att må dåligt på något hemskt jävla sätt..
Visst, självklart är du äldre, men nej du har fel, du hindrar mig inte alls från att få vara den jag är och bli den jag blir, inte på något sätt, jag har min egen vilja... Faktiskt?!
Jag fattar inte alls varför du måste tänka så som du tänker...
Vad tusan har jag gjort för fel för att förtjäna detta?!
Jag känner mig bara så jäkla hemsk just nu, hur kunde jag låta mig bli kär i någon så mycket, igen...
Jag borde ha förutspått, att det är fan inte meningen att jag ska få vara lycklig.
Det är ju bara självklart..




Jag orkar inte...
Jag pallar inte att du gör såhär mot mig just nu.
Jag orkar inte känna såhär.
Jag pallar inte att du ser allt som dåligt.
Jag orkar inte vara jag.




Förlåt,menjustnukanjagbarainteslutagråta..



Fan.


Kommentarer
Postat av: Josefin

men sötnos :'(

vill du prata om det så vet du att jag alltid ställer upp och lyssnar och finns som en axel att gråta mot, emelie, du ska veta att jag alltid finns! puss

2009-05-14 @ 20:01:26
URL: http://mycherrypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback