någonsomleverliksom?

Orkar inte >.<
Kommentera någon?
Smsa mig någon?
Prata med mig någon?
Krama mig någon?
Mys med mig någon...





Min blogg är typ död, mitt fel ja kanske.. :P
Orkar inte lägga ned den, typ min dagbok.. :)
Fast fullt så "intim" är den väl inte alls...
Berättar inte allt.


Damit, håller på att bli förkyld också, jäkla pollen! :@
Surt... Känns inte alls mysigt att sitta på provet och snora liksom? >.<

Men, tack Bella, tack Sofia,,, vet inte men, tack Anton,, du är social iaf.. xD tack Klassisarna...
Och, faktiskt,, tack till honom... Han bryr sig trots allt?..
Inte för att jag är förvånad men.. Du är en fin människa, och det säger jag till dig, som din vän.

Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback