naturarejavisst!

Molly Sandén - Det finaste någon kan få


Bara för att det var jättelänge sedan! Och den är fortfarande jättefin! :)


Haha, man märkte för övrigt att jag går i en naturarklass idag...
Vi fick tillbaka våra engelska nationella prov! :)
Det började med att hon sa att medel var 73,5, och för mvg var det 76 som krävdes....
15 MVG 11 VG och 1 G !! Liksom herregud! :S Det är galet! xD
Huh... Men blev riktigt nöjd över mitt eget resultat i alla fall! :D
Sedan blev det redovisning, och ja, jag vill fortfarande köpa eran anti diet Coke alltså! ;)
Ni lästa också upp världens roligaste grej sen!  xD Den måste jag få sno sen ;)<3

Vet ni, det börjar kännas bra :)
Men borde plugga matte nu! ;)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback