opeppadpåallt...

Jag känner ju verkligen ännu mer peppen på att gå på teater ikväll lixom....
Förklara för alla varför jag ser ut som jag sålt smöret och tappat pengarna..
Men det har jag... Underbart känns det.. :P
Allting ska som bara ha så bra tajming.. 
Fattar inte varför, himla onödigt..
Jag gillar ju fan dig..
Bryr mig inte om något annat, vill ha dig vid min sida..
Fattar inte...............
Pallar fortfarande inte...
Men måste tvinga mig dit snart, för att göra min svenskalärare glad osv..
Juliz skulle typ vara där, så kanske lite peppad, men ändå inte, hon kommer kanske påminna mig om honom...
Känner mig jättepeppad på att jobba på lördag också lixom..
Men,,, får väl bli robot emelie grabbe igen...
Kanske funkar det.






Eller inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback