snartbärdetiväg!

Tjolahopp! :)
Om några timmar så bär det iväg till någonstans utanför Umeå eller något, på kanothajk! :D
Blev faktiskt riktigt peppad igår, och Juliz ska med också, klart att man blir glad då! :)
Har dock inte packat ännu,, så borde kanske börja göra det snart! xP
Fortfarande lite seperationsångest över mobilen, och över att jag inte heller kan ta med kameran för att ta en massa kort.. Det känns som inte så värt om den skulle bli blöt och ändå inte få ut några kort ur den sedan så >.<
Menmen, får väl helt enkelt överleva på något sätt, det gör jag nog ;)



Det är för övrigt min godishelg i helgen, så mej = Happy !:D


Tror jag dock har frågat nästan alla i hela världen om en hatt eller regn ställ.. >.<
Men lyckades fixa en hatt, som inte alls var så ful, även om jag kanske inte passar i hatt men :)
Det blir nog bra :)

Peppa på risigt och paddla kanot! :)
Nej, faktiskt så är jag redan peppad ;) Är inte riktigt säker på varför än, men det blir nog bra :)
Hoppas ni andra får en riktigt härlig ledighet! :D
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback