theneutraltmoodemedlitentwistupp.

Hehe, fick nyss veta att mamsi tydligen läser min blogg ibland... Liite pinsamt >.<
Men ändå inte, :) Roligt att folk tittar på min blogg ibland i alla fall :)
Även om den dock inte alls är gladast i världen? :P
Funderat på att börja ta bort lite inlägg igen... Men nej, samtidigt inte,, för jag står fortfarande för dem.
Men samtidigt så blir jag inte så mycket gladare av att läsa dem :P
Tror jag ska behålla dem ändå..




Har i alla fall nu köpt massor med gotter! :D Lite annat också ;)
Sedan blir det ju kladdiskaka med jordgubbar och glass på kvällen, med NCIS och Mentalist...
Och vet ni vad? Just nu orkar jag inte kräva så mycket mer...
Jag är faktiskt nöjd :)

Förutom att jag borde träna.. >.<
Aja, säger som de flesta (och så som jag sagt den senaste tiden); Jag börjar i morgon! ;)
Peppar på det :)
Nej, men måste faktiskt börja, och det ska bli i morgon! :)
(Och nu tänker jag lägga till att de som sedan ser att jag skriver i morgon att det inte blev någon träning, får slå mig hårt. Okej?! :D)
Oj, jag är körd >.<



Aja, peppa på att det snart är SOMMAR! (ah ah) :D
Stort piltre helt enkelt :]
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback