nublirdetsåhär:)

Hejhej,,,
Han svarade igår, självklart blev jag nöjdast i välden över svaret! ^^
Nej, jag skojar bara.. Vet inte, börjar tänka om mer och mer...
Inte så att jag börjar tänka i hans tankar, eller något sådant... Håller inte med det mesta av det han sa,, och det finns fortfarande lösningar..
Men, han har rätt i en grej; Jag är mest framåt/mig själv på Canalen.. När jag mår bra ofc.
Fast,,, vill fortfarande säga att jag är, (förutom hemma, för det räknas inte ;)) också det på en annan plats.
Den platsen kallas skolan, och dit vill jag aldrig mer ;) Hah, nej men med klassen trivs jag faktiskt otroligt bra! :)
Så,, jag har kommit fram till att jag ska få lite ordning på mitt liv. Nej, jag har bestämt mig.
För jag kan inte hålla på såhär längre....xP
Nej, jag gör det inte för hans skull, utan för min egen. För jag behöver det. 
Så det är helt enkelt dags för lite ombyggnationer ^^ 
Menar för övrigt inte att jag tänker ändra på hela mitt liv och alla mina vanor....
Det blir nog bra ska ni få se :)



Sen har jag också bestämt mig att jag vill ta reda på vad jag verkligen vill bli! :) Nej, inte hans fel..
Faktist var det Emelie som drog mig till hyllorna med utbildnings böcker om tex. LTU i fredags. Hon gav mig en "massa" böcker och sa; Men den här är jättebra den måste du läsa! Jag har en sådan hemma redan, och den här såg också bra ut! Haha, slutade med att jag gick därifrån med fyra ganska tjocka tidningar om (typ) allt! xD
Alexander påminde mig om detta faktiskt igår,, vad vill du bli? Jadu,, vad vill jag bli?
Så jag vet inte,,, peppar faktisk på det :) Sedan får jag väl se när jag får tid att kolla igenom dem lite noggrannare, och antar att det blir lite googlande också ;)
Såblire! :D



 Canalen funkade igår, blev dock lite tröttsamt där emellanåt då inget hände och jag lixom inte orkade anstränga mig allt för mycket heller..
Det är jättefint väder ute idag! :D Så när jag kom hem från musikalen ( som gick riktigt bra faktiskt!:) ) satte jag med matteboken i solen i någon timme, så nu är Grabbe lite rödare/brunare och mycket nöjdare !:)
Sen blir det grillat till middag och sedan Bones :D Tänkte klämma in lite träning där någon stans också, och det känns fakiskt bra.. :)



Ojoj,, jag blev peppad! :)
Otroligt peppad på sommarlov!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback