justputonthesmileandbeyourself.

Hejsan! :)
Kändes riktigt skönt att sluta så tidigt idag! :) Sedan hade jag sovmorgon innan det, så det var bara plus! :)
Hade dock då uppsats skrivning på tyskan.. xP Eller var som inte riktigt uppsats, men som ändå lite så..
Jobbigt var det i alla fall, grammatiken blev säkert inte alls rätt på något sätt! xP Menmen :)
Gick sedan på stan en stund, hittade inte det jag sökte efter, men hittade ett jättefint linne i stället, så jag är ganska nöjd ändå! :)
Då jag kom hem, så var dörren låst, det var då jag insåg att jag hade glömt nyckel.. >.< Stefan var dessutom på stan just då, så fick sitta så fint och vänta tills han kom hem! Fördrev tiden mest med att smsa.. xD

Just nu bakar jag en kladdkaka!:D Ska säkert bli jättegod, eller ja det är väl klart att den ska bli eftersom det är jag som har gjort den ju? ;)<3
När mamsi kommer hem ska vi åka och handla inför hajken på torsdag, peppar faktiskt på den! :) Även om de flesta just nu tydligen håller på att dra sig ur, men blir nog roligt ändå hoppas jag! :)

HIhi, har jag förresten nämnt att jag hittade en fin lista igår? :) Eller, det var en slags mål-lista inför gymnasiet som jag hade gjort.. Blev ganska nöjd då jag såg den, för jag har nått upp till alla mina mäl! :D Eller,,, inte att träna, om jag ska vara helt ärlig men.. >.<
Ändå riktigt nöjd, för det betyder framsteg^^
Så nu då jag har nått upp till alla mina mål, så ska jag göra en ny lista, med andra mål! :)
Såblire.. :)



Läste nyss en rolig historia i en tidning:

Rymdraketen återvände till planeten Straddusarus efter att studerat Jorden under en period.
Befälhavaren rapporterade till sin överordnade:
- Jodå, det finns liv på Jorden. Planeten behärskas av en art som kallas människor.
- Är de intelligenta?
- Inte alls. De har utvecklat ett sattelitbaserat kärnvapensystem.
- Ja, men det låter väl intelligent?
- De har vapnen riktade mot varandra.

Typiskt >.<

Ska dra mig vidare nu:)
Tschcüs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback