ellerhurvarenu..

Hejsan! :)
Okej, just nu funderar jag verkligen allvarligt på att ta bort alla inlägg som jag har skrivit på senaste tiden... >.<
Liksom hej desperat.konstig.flicka.se ? Men ja, vet inte, står inte för allt jag skriver kanske, men faktiskt det mesta, så låter det vara kvar ändå.

Faktiskt så börjar det bli bättre, mycket bättre! :)
Det är snart lov, 2 lektioner kvar av helvetet, 2 prov, 1 inlämningsuppgift och 1 redovisning kvar, sedan så är det helt klart och jag behöver inte göra ett skit på typ 9 veckor eller vad det nu är!!!:D<3
Så underbart... Faktiskt!:)
Även om jag nu ska jobba i tre veckor, men det tjänar jag ju pengar på så!:)<3

Igår så var det då matte b nationella, vet inte, ska vara tyst,, har fel på minst tre uppgifter, vad jag vet redan så.. xP
Fast det var 17 st så det finns hopp!:)
Sedan så slutade vi då och åkte hem till Sannis med Mirjam och Stiinaw i ursviken då :) hade lite yoga, åt lax, såg på våran uncut version film ;), och snackade en massa och bara var oss helt enkelt tycker jag vi kan säga ;D

Jadu, idag är det fredag? Känns inte som fredag, men hade inte torsdag i går heller, och hade verkligen inte alls tisdag i tisdags! Så vet inte alls vad det är för dag i veckan?! xD Har som tapppat bort mig där tror jag av någon konstig anledning... :P
Vi hade våran engelska redovisning idag :) Gick väl ganska bra, fast,, våran reklam blev inte riktigt som vi tänkt oss, vi borde nog ha övat lite mer tjejjor :) Men de gillade våra lekar och så verkade det som i alla fall! :D

Hihi, sedan gick jag på stan med Stiinaw ett tag :) Sedan när hon drog så blev jag typ på värsta shopping humöret av någon anledning, så när jag gick på stan så hade jag kollat på massa kläder jag ska kolla på nästa helg, köpt ett par skor, och en present till mamsen ;) :)
Sedan så fick jag också en bibel av en jättesöt kille som stod och delade ut sådana på ck ;) eller, det var Prylbibeln för teknikmagasinet, och tog mest emot den för att han var söt men ;) xD



Hoho, vet inte riktigt... Jag försöker i alla fall? Jag försöker verkligen..
Sedan om jag lyckas? det är väl en helt annan sak...
Ska gå och hitta på något annat nu, men tack för att du tittade in en stund! :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Elmer

Var har du sommarjobb? =) Själv fick ja på Skellefte camping igen ;) Blir najs =)

2009-05-30 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback