klartmaninteärlyckligastutanmatochsömnmen..:*

Hejsan! :D
Har då inte skrivit så mycket på senaste tiden, men tänkte ta igen det nu! ;D 
Dock lite jätte nyfiken om vem herr/fru "Anonym" är, som har kommenterat på några av mina inlägg? xd

Humm... Alltid när jag ska berätta om något så försvinner det som bara ur huvudet allt som jag har gjort! xD
Menmen :) Hade en riktigt härlig helg faktiskt! :)
På valborgs då, åt mat, "provianterade" lite och åkte sedan till Canalen! ;) Var riktigt peppad på att se en massa filmer! :D Men vet som inte riktigt vad som hände med den biten? xD Men i alla fall så på valborgs så gjorde vi mest annat, pratade, tittade på när andra gjorde halsband, och jag vet inte ;) såg 1 film i alla fall! :)
Sen jaa, resten av helgen bestod mest av prat, film , mys, lite sömn ( i den ordningen= knappast! xD)
Hah, kan ge några exempel på vad vi såg; Horton (världens sötaste elefant! xD), Oliver och gänget (nivet), Yes man (hur kul som helst! xD), Twiligt (fortfarande "överkonsumerad", men ja den är bra och ja jag ska läsa böckerna.)

Lärde känna dig lite mycket bättre också, du är en underbar människa vet du Johan Burman :*
(så nu äre sagt :))
Och nej jag säger det inte bara för att jag är "pilsk" eller vad du nu tänker säga ;) Du bryr dig så otroligt mycket om allt och alla, och är underbar bara som dig själv. Det tyckte jag redan innan... :* (ochjagärinteensam.)

Hihi, gillar fortfarande Bellas reaktion... Du är så himla söt du :* Gillar att lyssna på dig också när du pratar, om du inte har märkt det... ;) Du vet ju typ allt männsika! :D (nej jag vet att du inte vet allt, men en hel del jättemycket massa;) )

Blev dock som sagt mindre film än jag förväntat mig, men får fylla på mitt film utbud någon annan gång helt enkelt! ;D

Vet som inte vars helgen försvann riktigt.. xD Men det var skönt med lite extra ledighet faktiskt :) Dock inte så jätte peppad på att Kristi him också kommer att försvinna lika fort, men ändå eftersom att jag ska och kanota, så peppar på det ändå :D ;)

Mjau, ska nog försöka fixa tyskan lite nu, så att min lärare inte kommer tro att jag inte har gjort något alls de senaste lektinonerna... (inte så att jag påstår allt för mycket det motsatta men.. xD)
Hade bra allihopa! :D
Och förövrigt ledsen att jag tydligen skämde livet ur dig Sofia idag.. Inte riktigt meningen.. xD :*
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback