kissemissenvillhakraam

Hejsan!
Haha, vet inte, känns som att jag är värsta kuratorn helt plötsligt...
Men, det börjar bli bättre, hoppas jag i alla fall.
För mig går det bättre. Hade dock lite för mycket tankar där i min trötthet i morse, men vet inte, håller fortfarande fast i vad jag tycker... Eller, var jag bestämde mig för att tycka, typ i helgen, som jag typ inte berättat för någon? xP
Ingen har gett mig anledning att berätta.. Fast Sofia vet litegrann ändå..
Nanan,, lilla söta rara fina Sofia... :/<3
Men du, det fixar sig<3


Vet inte, mitt humör går upp och ned, som en jäkla bergochdalbana.. Jobbigt,, men sant xP
Haha, dock svårt att inte ha humöret uppe då mina otroligt smarta och fina klasskompisar kommer med kommentarer som: "Det är en halv fjärdedels korv!" (Filip) -Du menar inte en åttondel då? (Vidar eller tobbe, minns inte riktigt.. xD)
och "Hungra ihjäl levandes"(Robin) xD Sedan det otroligt spårade snacket jag, Mirjam och Vidar hade om tandläkare.... Vet inte riktigt hur vi kom in på det från början, men spårade helt klart xD (ser nästan Mirjam liggandes på golvet skrattandes nu ;) )


Mjuuush! Vi har matte b nationella imorgon!! vi har matte b nationella imorgon..
Haha ledsen att jag upprepar mig, men måste försöka intala mig själv att jag har det i morgon! :S
Har liksom inte riktigt insett det helt ännu.. Orkar inte plugga... Känns som att det kommer gå åt tjootahejti ändå?
Nej, okej, det kommer kanske gå bra, men kanske inte så bra som jag vill att det ska gå.. :/
Hoppashoppas!


Nåja, Stefan fyller 50 år idag! xD Så stoort grattis till dig!:D
Och grattis till "tjockamigpåinsidanjaglovar" som får äta en massa tårta och mums! ;)<3
Sedan i morgon efter provet blir det kanske först lite stan och vänta på Stiinaw för att sedan åka till Sannis och fira henne med att basta, äta bullar och jag vet inte vad för något roligt? :)<3
Peppar också på att jag bara behöver plugga till på nästa fredag, sedan kan jag bara släppa allt och ta det lugnt hur mycket som hellst! :D<3

Hade!
Kram:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback