snyggingarpåengelskan^^

Hejsan!:)
Haha, insåg just att jag har glömt att det är tisdag idag! xD
Det är ju NCIS och the Mentalist ikväll! :D
Aja, får nog hoppa över det första litegrann, jag överlever, såklart :)
 
Sovmorgon idag, mycket mys :) Hade tyska, fick tillbaka våra tyska nationella grejer vi har gjort, det gick faktiskt riktigt bra alltså! Bättre än förväntat i alla fall! :D
Fick ta hand om någon tjej också, som jag hade helt glömt bort att jag och Emelie hade tagit på oss att göra för ett tag sen.. Men det gick faktiskt riktigt bra :)
På engelskan kom det in några riktiga snyggningar på lektionen alltså! ;)
De var ju verkligen i hetaste laget på alla sätt! xD Vänta, tror jag har någon bild någonstans.,..



Ja, okej det syns inte så jätte bra, men det var i alla fall, först då vidar (längst till vänster) som kom in sminkad som tusan med hårband och allt, sedan kom också, Magnus, Henrik och Filip in! xD
Riktiga snyggningar var de då allihopa alltså! ;) :D

Hihi :) Nåja, sedan åkte jag hem och pluggade en massa matte.. Slog in några presenter åt 50-års gubben som fyller år i morgon :)

Onsdag imårrn, inte alls så farlig dag, förutom att det är dagen innan.....
Dagen innan matte b nationella provet, i 4 timmar... Det känns ju verkligen bara jätteunderbart..  INT! XP
Menmen, sedan är det "bara"  data redovisningen, tyska läxan, kemiprovet biologiuppgifterna, biologiprovet och fysik inlämnings uppgiften kvar... XP Det är ju "bara" alla sakerna som ska göras till nästa vecka, wihoo! XP

Vet ni vad? Sen är det bara två dagar, sedan är det SOMMARLOV!! :D
Så jätte, härligt/mysigt/underbart! :D<3
Jag längtar redan, till tusen! :)


Humöret är väl riktigt bra faktiskt, förutom att solen har försvunnit och allt plugg kommer ivägen för allt jag egentligen vill göra...... >.<
Men,, he blir nog bra, tror jag! :)
Ska bunkra mig i soffan brevid mor min nu :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback