withthemindtousendmilesaway...

Hejsan!:)
Har som inte skrivit på ett tag kanske, minns knappt när jag skrev sist xD men det var några dagar sen i alla fall.. :P

Men, i fredags på idrotten så gjorde vi något som faktiskt var ganska roligt och spännande! xD
Vi hade. typ, handikapps-idrott :) Passade en stor boll mellan oss som lät, med ögonbindlar (mycket spännande och förvånande lite springa in i väggen och andra liknande skador ;) ) Sedan, ungefär som air-hockey, men nu också med en låtande boll och icke- seende! ;) Det fanns också en hinderbana att gå med ögonbindel och en ramp man kunde köra upp en rullstol på och en liten bana ;) Sedan fick man också testa på rullstols-basket! Det var alltihopa som sagt roligt och minst sagt spännanade! :D


Foto: Tim Lu

Var på canalen då på fredagen, var open stage, pratade lite med en sofia och en josse och så alla andra som var där antar jag ;) Sov, litegranna :)
Sen i helgen har det väl inte hänt så överdrivet mycket alls tror jag?... Pluggade lite matte och läste riktigt mycket ur Stolthelt och fördom, som, till Mimmis glädje (antar jag), faktiskt börjar bli ganska bra tycker jag, fast början var trög, myycket trög!..


Dagen idag, var väl inte alls fantastisk, började väl inte alls sådär riktigt bra... Men fick en "uppfriskande" promenad och träffade också på Juliz på vägen! :)
Sen klarade jag väl mig igenom dagen på något sätt, trött som tusan, med huvudvärk och tankarna på någon helt annan plats...
Hade ett sånt där hemskt Excel prov i slutet av dagen också... Gick väl typ ganska så jättedåligt, var tvungen att göra om en massa för att jag kom på att jag hade gjort fel, var tvungen att gissa mig fram på vissa bitar, men ja, antar att det gick ganska så bra i alla fall i slutändan kanske.. Förutom sista uppgiften som jag inte hann göra men :P

Nanan..... Orkar inte att ni 2 i alla fall mår piss, och att jag fortfarande är sämst i hela stora hela världen.. :P
Inte att du inte först klagar och sen inte visar att jag gör rätt då jag gör det du klagar på.. Lixom.. Förvirrad?......

Men peppar på att Fanny är hemsi hemsi nu!! :D Så måste ju vara med henne någon dag alltså! Tror jag ska prata lite närmare om detta med henne imorgon :D


Oj,,, detta blev ett ganska jättelångt inlägg! xP
Menmen, tack för att du orkade läsa :) Nu ska jag nog typ gå och sova, eller åtminstone försöka slappna av och inte tänka så himla mycket så kanske det funkar..
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback