detvarinteallsmittfel;P

Hejsan !
Började köra min moppe till skolan igår, vilket tydligen inte alls var någon bra idé, för vad hände då? Jo det började regna! :O Sen har det bara fortsatt idag också! xD Som om inte regnet öste ner så gick min dragkedja också sönder! Oj vilken tur man har xD

På biologin idag så färglade vi också fåglar, det måste vara den mest lugna lektion på väldigt länge måste jag säga! :D Sedan kunde jag också de mesta, så det var ganska lugnt ;)
Fick också information om skolavslutningen, även om det som inte ska hända innan den. Ove (tror jag att han kanske hette?xD) Var väldigt bra på att prata alltså! Även om många knappast tog det seriöst, men aja, han fångade min uppmärksamhet i alla fall, kanske någon mer :)
 

Haha, lyssnar på det Gunilla tycker jag ska sjunga den 17 maj, det gulliga är att ungdomskören ska då vara med barnkören och det är en musikal som de små skapat ;) Vilket betyder att det är små söta barn som sjunger och det låter som bara jätte gulligt!^^ Hihi:)
Dock var det lite tidigt jag måste kliva upp båda dagarna innan, då vi tydligen ska ha genrep kl 9 på lördagen.. :S
Min taxi är också borta, så då kommer jag typ köra i diket xD Nej ;) menmen, de fixar sig :)


Imorgon är det Engelska nationella prov... Reading and listening.. Oja jag känner mig så otroligt peppad alltså?!...
Orkar inte med dessa jobbiga lucktexter, för de är jag jättedålig på, sedan höra vad de dumma engelska människorna säger hela tiden, är ju ungefär störtans omöljigt?! Även om det faktisk gick mycket lätt på det provet som vi repeterade på! :D Fast det var då 1998, vad borde jag förvänta mig lixom...
Tror att de smartingarna säkert har kommit på att; jaaa vi måste självklart göra det svårare för de "osmarta ungdomarna""! :O Ursh,,, inte peppad, men orkar jag ens försöka plugga? Nej, skulle ändå inte kunna lära mig alla orden i världen XP


Menmen, hoppas på det bästa, och längtar tills om fem veckor! :*
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback