jagvetintevadjagskatänka..

Hejsanhoppsan...
Just nu är jag hur trött som helst! Så detta kan kanske bli ett lite osammanhängande inlägg menmen:)
Tänkte berätta om min lilla kanot hajk litegranna :)

Först på torsdagen så åkte vi iväg då, ungefär 2-3 timmar i buss ungefär? :)
Är inte riktigt 100 på vars vi hamnade, men någonstans utanför lycksele var det i alla fall :) Typ :P
Vi åt middag, paddlade runt lite för att prova :) Packade ned allting, och efter låååång väntan åkte vi äntligen vidare! :D
Så paddlade vi en hel massa, jag och anton skvätte lite vatten och munhöggs litegrann som vanligt, men det funkade ändå riktigt bra, bättre än jag trodde faktiskt! :)
Vi stannade dock tidigare än vad vi tänkt, eftersom att det började bli mörkt, och det gick segare än vad vi hade trott att ta sig framåt. Men det blev ändå riktigt fint tycker jag :D
Sov nästan inte alls den natten, det blev iskallt efter ett tag, hade ingen att krama om, och folk snarkade överallt >.<
Såg också några bävrar, roligt :)

Nästa dag packade vi ihop allting, inte alls så snabbt som vanligt, och var tvungen att vänta åter igen en massa ... :)
Men, det var nu det mesta spännande började hända! Visst, innan hade det väl varit lite strömt, men det var nu som alla lite hemskare forsar började kommma! xD
Så det blev lite spännande då! ;) Johan och Niklas var de första som fick bada^^ Sedan kantrade två till båtar med Robin och Tom, Mikaela och Emanuel.. Tyckte dock mest synd om Emanuel som slog i huvudet och fick hjärnskakning.. :/
Så då åkte Erik med honom till Umeå, och tog med Robin då också meen.. :P
Vi stannade och åt mat, jag och Anna var ett riktigt fint team med matlagandet där ett tag! ;) Solen sken, och allt var inte alls så dåligt :)
Sedan när vi fått tag på alla båtar osv, så åkte vi då vidare! :) Paddlade en massa, Anton fick för sig att köra in i jättestora vågor, och Emelie blev blöt! :O Två gånger >.<
Men slapp bada helt i alla fall! ;)
Vi slog läger,, gjorde mat, åt en massa onyttigt, Oliver-ninjan blev lite trött ;)
Sov brevid honom, och sov riktigt bra..


På morgonen, så blev jag riktigt förvånad över hur snabbt alla packade ihop, och hur snabbt vi trots allt tog oss iväg, för att vara oss! :O :) Dock fick jag och Anton en extra kanot med massa packning på släp..
Jag som då hade redan massa träningsverk, var då tvungen att ta i dubbelt så mycket hårdare, om inte trippelt för att vi ens skulle ta oss framåt en meter... Det var riktigt jobbigt och kändes som att jag skulle dö där ett tag eller nåt.. xP
Så vid lunchen lade jag mig bara ned på gräset och dog... Eller ja, inte dog då?
Vilket resulterade i massage och kramar av "någon".. Sedan slapp jag också paddla en massa den lilla biten vi hade kvar, för fick åka med Hj i stället, så jag blev lite gladare! :)
Hade varit strålande sol, men när vi just kom fram så spöregnade det! >.<
Sedan åkte vi buss hem :) Sov på din axel..


Så, egentligen hade jag faktiskt en härlig helg/lov! :) Förutom att det resulterade i att jag fick hemskarns träningsverk, allmänt trött just nu, och ja, vet inte riktigt vars jag har mina tankar än...
Men är verkligen glad över att jag gjorde det i alla fall :) Skulle gärna göra om det, helt klart! :)




But still...
Trying to forget someone you loved is like trying to remember someone you never met..


Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback