kanduintebara....

Orkar inte att du inte svarar på mina sms.
Pallar inte att jag bönar och ber..
Orkar inteatt bara vara vän med dig..
Pallar inte att sova dåligt för jag inte kan sluta tänka på allt..
Orkar inte att du säger att du inte vill ändra något på mig, för att jag är fin som jag är, när du två sekunder senare säger motsatta..
Pallar inte att du inte kan lyssna på mig i 2 sekunder..
Orkar inte att jag har sagt allt som kan vara/BLI bra.
Pallar inte att du säger tvärt om.
Orkar inte att du ser 2 år framåt, då ingen vet vad tusan som kommer att hända..
Pallar inte att jag inte får planera min egen framtid, tydligen.. För allting var tydligen så säkert på vad jag ville göra, eller snarare, du trodde jag ville göra?
Orkar inte, att du inte fattar att jag inte bryr mig vars jag hamnar. Bara jag är lycklig?
Pallar inte att du inte kan förstå att det enda jag vill är att vara lycklig, med dig.
Orkar inte,,, att jag hann bli så kär i dig, att jag tillät mig själv bli så sårad på så kort tid, igen...
För tusan 3:e gången,,, Vad händer?!
Vad ska jag göra för att helt enkelt få dig att förstå allt detta????.....





Tack Sofia,,, tack för att du bryr dig..
Du är en jättefin vän sötnos..
Vi borde hitta på något snart.. Typ sönntag? Varför skriver jag detta på min blogg då jag sitter och smsar med dig? xP
Josse var söt idag,, såg också vad hon har skrivit tidigare,, tack till dig också..
Haha, sen var det någon annan som också var lite halv"söt" idag.. xD
Men var mer som;; hmm, brukar du göra så? :O Men tack du också.. :)
Personen i fråga försökte få med mig på Boda Borg med Canalen,, men vet inte, tror jag ska vara med min fina klass på kyrkholmen i stället, och grilla köörv ^^
Det blir nog bra...



Dock, tror jag nyss all pepp försvann...
Kan du bara inte svara på mina sms?!
Och,, snälla... Tänk om..





(Orkarintevaradesperat..........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback