vissahastigabeslutärintesåsmarta;)

Tjao :)
Kan nog inte riktigt påstå att jag har blivit så mycket piggare än i går.. Snarare tvärt om :S Vet inte varför, hade sovmorgon, men det blev kanske lite sent i går i och för sig.. :P
Menmen, överlevde dagen och gjorde verkligen inga dåliga beslut alls! :D
Eller vänta, fick något i halsen *HOST* HOST*
Okej, jag och Emelie (Marklund) gjorde kanske inte alls väldens bästa beslut alls idag! xD Men tänker inte alls säga vad det var för konstigt beslut för att jag vet att alla mina vänner kommer att skrika att jag är dum i huvudet eller något! ;)
Haha, så därför behåller jag den lilla hemlisen alltså ;)  Aja, vi insåg ju vårat misstag, och vi ska fixa det sen så blir de perfa sen ska ni se :D

Inte nog med det, sedan fortsatte vi och flumma runt lite efter att vi då hade slutat att analysera våra fina böcker på svenskan och hade fått våra biljetter till teatern som vi ska gå på imårrn, låter spännande! :)
Men jag och hon gick i alla fall runt på stan och blev hemskt sugna, så då gick vi in på bokia då vi hittade massor med intressanta böcker, det stod hur man kan göra glass! Låter mycket intressant .) Måste nästan köpa en och ge till någon så jag kan sno den eller något! ;)

Hihi roligt hade vi nog i alla fall! ;) Och jag blev jätte sugen på glass! :D



Fast blev faktist ingen glass denna gång ;) Får ta det någon annan dag i stället :D
Nu ska jag nog kanske göra tyska läxan x2,  ;) Sen blir det boken och Mentalist! :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, skadeglädje i mitt hjärta - Jag var och åt glass idag :D

2009-05-12 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback