Förstaadvent:)

Hejsan !:)

När de flesta andra i min klass klev upp för att åka till skolan i går, så klev jag i stället upp för att ta en buss till Umeå med mor min! :D Det var verkligen otroligt roligt faktiskt !:)
Vi gick runt en hel massa del i staden och kollade in en massa fina affärer! :) Köpte faktiskt inte så jätte mycket, men två nya tröjor och tre julklappar blev det i alla fall! :)

Sedan när vi kom hem så tog vi det mest lungt för vi hade fortfarande ganska ont i fötterna, trots att vi suttit i en buss i två timmar! xD Hann för övrigt läsa ut svenskaboken, så nu är det kapitlet avklarat! :)

Funderar dock fortfarande på att läsa engelskan en gång till,, men det blir nog bra! ;)



Idag är det fösta advent, för den som nu skulle ha missat det! ;)
Tycker det är riktigt mysigt, och jag som har fått in en riktigt julstämmning och allting! :D<3 
Min mamma har för ett tag sen julpyntat hela huset! Eller inte hela, för mitt rum är inte julpyntat riktigt, eller jag har en massa tomtar överallt, men de är som inte där de ska va.. ;) För av någon anledning förväntar de sig att jag ska göra det själv! :S 
Annars så har jag även ganska många julklappar kvar att köpa! Men det får jag hinna med någon annan dag! :D

I morgon, då vi är lediga! :D<3 Har jag bestämt mig att ta det riktigt lugnt, eller mer som en spa liknande dag..! ;) Tänkte kanke fara och träna och sedan basta och liknande efter det! Sedan film på kvällen, och verkligen inget plugg!! Hur underbart som helst! ;D<3<3

Så peppar på imorgon då! :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: ingen fara, det är bara du tar dem:)

2009-11-29 @ 18:21:43
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback