Haha,viärbäst:D<3



Jag och EmelieM har skaffat oss veckan/dagens skratt! ;D

Veckans skratt;
Emelie; ASSÅ DE HAR 3.90 KILOT PÅ HEMMAKVÄLL!! VI MÅSTE GÅ OCH SHOPPA! :O
Jag; Ja såklart vi gör det!! :D
(går..)
(några minuter senare).....Vänta nu... 3.90 KILOT, är inte det liiiite för billigt?! xD

Hehe, smarta naturare här alltså.. :]!


Dagens skratt;
(vi har kemilektion, och läraren pratar om aromatiska ämnen(kolkedjegrejs) )
Emelie; Jag är allergisk mot aromat!
Jag; Haha, men nej då kan du ju inte jobba med det här! :O xD 
Emelie; Ja, jag ska gå fram till läraren och säga det! :O
...Leder mot ett skrattanfall på kemilektionen alltså! xD


Haha, du är härlig vännen, tråkigt kan man inte ha med dig i alla fall! ;D<3
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback