Liteavdetmesta?

Hejsan! :)
Var några dagar sen jag skrev, har väl varit lite mer av lathet och att jag som inte riktigt vetat vad jag skulle skriva! :S Eller något sånt.. :)
Mycket som pågår i mitt huvud just nu, påverkar min sömn och min fina sociala förmåga I think! ^^
Men idag känns det lite bättre i alla fall av någon konstig anledning..



I alla fall, New Moon var verkligen jätte jätte bra! ;D<3 Jag älskade den iaf! :]
Tycker den vad mycket bättre än ettan, både med tanke på att de tog med det bra i boken, och de tog det även ganska så exakt som det faktiskt var också så! :) NÖJD!<3
Och Jacob är snygg! ^^
Fick nyss veta att han är 92:a?!?! :O Seriöst killen kan inte vara lika gammal som jag, det måste ju vara omöjligt! :O Meen, coolt ! ;) 


Idag tog jag svininfluensa-sprutan! :) Det kändes bra att få det bortgjort, förutom att jag nu har ont i armen och detta betyder att det inte blir någon handbollsträning för mig ikväll då! :/ 
Har inte tränat nu på ett tag,, och onsdag och fredag är inte de bästa tiderna.. Måste börja träna något mer också, men vad?! Har funderat på gym, men det är ju typ dyrt.. :S Får kolla upp det lite noggrannare kanske! :) 
Om inte annat kan man alltid gå på skolans gym och cykla eller liknande iaf! ;)
Någon som har något annat bra tips?! :D


Ikväll är det i alla fall matte och engelskaplugg som står på schemat! :) Kom på att vi tydligen hade någon kemiläxa, som jag inte ens vet vad det är? xD Glömde den på skolan, så finns inget att göra åt det! :]
Så nu ska jag dra mig mot den älskade matteboken! :)
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback