Lusselellelusselelle:)

Hejsan! :)
Nu har jag bestämt att jag pluggat klart matte! :) Har pluggat ca. 4-5 timmar idag, så känner mig rätt så klar! xD
Då äre bara engelska redovisningen kvar att plugga till... Fast jag hoppas nog på att jag inte behöver redovisa i morgon! ;D<3 Jag är nr. 20 (eller 19) , vi hann 5 (eller var det 4?) förra lektionen, så enligt mina beräkningar så slipper jag nog förhoppningsvis att redovisa! :]<3



Det är 28 dagar kvar till julafton! :D<3 Och tre veckor kvar tills det är jullov, jag är så otroligt peppad! :D:D<3 Den här gången blir det inte tio prov innan lovet, i stället blir det 2 prov, 2 böcker vi läst, en redovisning och ped grejen vi ska göra! ;S Men bättre än tio prov ! ;)

På måndag är vi lediga! :D, för att vi har skola på lördag, men jag har inte det eftersom att jag redan bestämt att jag skulle till Umeå då, så det blir shopping med mor min i stället! :D<3

Så jag är ganska positiv just nu faktiskt! :)
Även om jag fortfarande har en massa annat grejs att fundera över, men man kan kanske inte få allting samtidigt?..

För övrigt så känns det som att någon har misshandlat mina muskler i överarmen, för det gör verkligen jätte ont! :S Men antar att det är min biverkning efter sprutan! Glad över att jag inte fick något värre!  xD
Ha en bra kväll!
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback