Ogillaflummigamammor:P

Hejsan! :)
Som jag redan sagt, så slutade vi jätte tidigt idag! :D Sedan så gick jag och klippte mig, blev ganska nöjd, fast nu kliar det sådär lite jobbigt i hårbotten och på axlarna/nacken för typ allt löst hår som blir! xD
Fick till och med en hårtoning av min frisör, gratis! :O Det tackar man då verkligen inte nej till alltså! :]<3
Så blir då toning av hår ikväll! :D





Förresten så är det lite roligt att våran historia/samhälls lärare är överallt i tidiningarna, bara för att han råkade börja en fråga på ett prov med att Alliansen har kört ekonomin i botten...
Eftersom att det var någon som reagerade på detta och förde det vidare till sin mamma, som tydligen var tvungen att överreagera?! xD
Jag ser det mest bara som flum, visst det kanske inte var så smart av honom att skriva det.
Men för det första så redan från första dagen vi mötte denna lärare så har han sagt att han är sossare och att han kan få in saker, utan att man ens tänker på det, för man brukar ju som inte alltid veta vad man säger? Sedan är det precis också han som lärt oss om källkritik, alltså att man ska ta allting som man hör och läser, med en nypa salt! =)
Sedan för det andra, seriöst, alliansen är för tusan inte så oskyldiga! På grund av dem är tusentals arbetslösa, de lovade att sänka skatten, visst, de gjorde det, men sedan höjde de allting annat som går och höja typ! osv, osv...

Moderaterna gillar de rika, och mindre gillar de fattiga.
Nej, när jag blir stor, då ska jag skapa mitt eget parti, och tänker kalla det Robin Hood pariet!
Så är det!


Men just nu ska jag iaf dra mig tillbaka till min älskade fysikbok! :D<3
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback