Pepparpårestendå?



Hejsan! :)
Dagens matteprovinlämning kändes då tio ggr bättre än förra gången! xD (då jag fick tillbaka med ett mycket hemskt ig på det.. >.<) Så känner mig riktigt nöjd denna gång, då jag faktiskt pluggat och så vidare, hoppas på ett mycket fint g denna gång i alla fall, även om vg är det jag vill ha,, ;)

Sedan slapp jag även engelska redovisningen idag, whio! :D Så nu ska jag plugga en massa i helgen då! ;)
Blir en massa kemiplugg, engelskaplugg, och sedan ska jag även läsa ut våran svenska bok som vi fått! :) Funderar även på att vara överambitiös och läsa engelskaboken en gång till, vi skulle ju typ skriva en uppsats på den så! :S 

Ikväll blir det i alla fall Tjejkväll hos Sofia! :) Måste bara hitta dit först! :] 
Dock måste jag tyvärr åka hem senare, men inte är jag så ledsen över det egentligen, då jag ska kliva upp tidigare i morgon för att sedan åka buss i två timmar mot Umeå och sedan blir det en massa shopping! :D<3

Så hoppas ni får en bra kväll!:)
För övrigt så gör min arm inte ont längre, nej den svider! Det känns inte så mycket bättre? >.<
Men fick inte lika mycket biverkningar som Lina, så ska nog inte säga så mycket, men det finns dem som fått mindre! xD
Kram:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback