Tjejkvällen!:)



Igår hade vi ju tjejkväll också, i ursviken! :D
Det var riktigt roligt faktiskt, vi snackade i massor, åt minst lika mycket popcorn och hade mest bara allmänt roligt och mys! :)
Vi spelade också Med andra ord, och sedan hade någon slags lapplek?
Och tydligen ska jag bland annat bli en lapplisa som jobbar på statoil, eftersom jag blev sparkad från mitt gamla jobb pga. facebook, gifta mig med en bilmekaniker, ha en villa, två barn och köra en volvo med en hund i baksätet! xD

Mest nöjd över hunden där men, jag fick lite roliga lappar som finast leende, pålitlig och klassens sötnos :]

Jag hade en rolig kväll i alla fall! :D
Nästa gång blir den 27:e, peppa på den! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? (:

2009-11-07 @ 22:36:24
URL: http://thesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback