Världenärenbraplats....?

Hejsan !
Idag har vi varit till Piteå, eller först var vi och dumpade av Viktor i Ersmark! ;)<3 Och sedan åkte vi vidare till Piteå! :] Där kändes det mest som att vi bara gick på en massa mataffärer? >.< 
Men vi hälsade på mormor och morfar på lasarettet också.. :)

Igår så hände det väl ganska mycket, men ändå inte? :]
Bland annat så åkte jag och viktor in till stan för att köpa dessa:

JAG ÄR RIKTIGT PEPPAD!:D<3
Får bara hoppas att den är bra, och att jag inte blir allt för besviken! ;) Kanske inte borde läsa New Moon innan jag ser filmen ändå? xD
Äh, det blir nog bra hur som hellst :] Jätte pepp på bio i alla fall, det var jätte länge sen! :O


Borde sätta mig vid fysikboken och plugga lite mera granna, men just nu orkar jag inte! I stället ska jag nog äta lite fars dag tårta och sedan läsa klart engelska boken som vi fick:) Så det får bli att nörda tills jag stupar i säng i morgon, men det duger det också! :)
Men just nu kändes det mest bara allmänt najs att sitta framför datorn och suga på en dumle-klubba! ;D
Ha en bra fars dag !
Kram:)

Kommentarer
Postat av: F

OJoj, läste lite fel. "Dumpade först viktor" undrade hur du kunde skriva nåt sånt, såpass lättsinnigt!

2009-11-16 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback