ahhdetkännsåbra!:)

Hejsan!:)
Idag så blev vi som sagt av med våran sovmorgon, för att vi skulle lyssna på något historia grejs... Det handlade om det sista kriget på svensk mark 1809.... Jäääte intressant.. Och jag som redan var jätte, extremt trött, höll på att somna hur många gånger som helst! xD Speciellt då filmen börjar... Den var också för övrigt lite konstig,, man trodde att ja! Nu är den slut!:O Och så fortsatte den....
Så hade en dryyyg förmiddag! :S


Sedan tog vi bussen till rönnskär!
Fick se ännu mer film! (jag somnade ännu mer nästan...)
Sedan skulle vi gå in på rönnskär, och med en fin rock en fin hjälm och jätt snygga glasögon kände vi oss allihopa riktigt snygga tror jag! :D<3


yeeeh ;P


De superfina dudsen som jag gick med! :D<3
Söta är vi allihopa, allihopa, allihopa..! :D

Sedan när jag kommit hem så har jag hunnit med en massa! :O Jag har pluggat, köpt en present åt pappa, packat, och bestämt vars jag ska ha sakerna som jag ska ha på min vägg! :D
Riktigt duktig har jag varit idag! :]
Dock ingen träning, men skulle nog vara för trött för det tror jag! xD (somnade riktigt sent igår, men det var faktiskt bara mitt fel :] )
Dessutom hade jag ju mitt träningspass då jag hoppade över stängslet (som de flesta andra i min klass) för att ta mig till bussen! ;D


Nu ska jag hitta på något annat nyttigt att göra! :]
Kanske bla. börja läsa min bok som ska vara inlämnad den 10:e? :]
Kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback