WhatshallIdo..





Min bästa vän är:
MINA!:D
När jag borstar tänderna: Brukar jag tycka att jag borstar noga,,, men inte enligt tanldäkarna! xD
När jag lagar mat: Så brukar jag göra god mat!:D
Jag är rädd för: Typ saker som man inte "vet", som man inte kan ta på... Omedvetenhet? :O
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: när man känner sig lycklig.
Jag är bäst på att: Göra onödiga saker^^
Jag är sämst på: Plugga, bland annat!xD
Jag kommer alltid vara: Hon som är kort! xD
Jag lyssnar på: Det mesta? :]
Jag pratar: Beroende på det mesta? xD
Jag tycker om: Väldigt många och väldigt mycket! :D
Min första riktiga vän heter: Erik!^^
Kärlek är: Allt mellan himmel och jord..
Det sexigaste yrket är: Typ surfare? :O
Det finaste som finns är: Detta extra stora/vackra/fina "moment"! :D
I somras: Badade/solade jag? :]
Sist jag grät var: Idag då jag knappt kunde hålla mina ögon öppna och gäspade... xD
Jag kan: Spela blockflöjt! xD
Jag kan inte: slicka mig på armbågen ^^
När jag vill tänka: Går jag ut och går en sväng..
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka! :D
Innan jag går och lägger mig:  byter jag om, borstar tänderna och tvättar bort smink..
Just nu tänker jag på: En massa random stuff.. :]
Bebisar är: så söta! ::)
Idag har jag: Hmmm,,,, IDAG har jag kommit hem från filmmara, "sett" lejonkungen, sovit ca. en h och ätit mat?;)
Ikväll ska jag: SOVA! :D
Imorgon kommer jag: Plugga :(
jag vill verkligen: ha sommarlovet tillbaka...
Om jag va ett djur skulle jag vara: Hund ;)
Min mobiltelefon är: en NOKIA 5310 ;)
När jag vaknar på morgonen: brukar jag äta frukost :)



Hmmm.... Kom på att jag nog redan gjort detta någon gång tidigare... Menmen, ni behöver ju inte läsa? xD
Jag har lite och göra,, ska bara hålla mig pigg en stund till så sen ska jag gå och lägga mig och sova hur länge som hellst! :] Ursäktar också dålig stavning! xD
Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback