snartintesovitpå36timmar^^

Hellååå :)
Idag är grabbe inte alls trött! Hon lovar verkligen till 100% alltså! :] :]
Ooops! Nu kanske vi inte ska lova för mycket hära då .... :]
Nej men okej, jag har varit på filmmarathon, och haft roligt/trevilgt/mys :)
Helt okej filmmarathon alltså! :D
Såg några nya filmer också; Män som hatar kvinnor, Transporter, Dark night, och så fler som jag inte kommer ihåg just nu om ni ursäktar minnesbristen :] 
Män som hatar kvinnor var väl ändå en bra film för att vara en svensk film då måste jag få påstå! Dock inte riktigt min filmtyp... Blod och äckel är som inte min grej.... :]
Ello är i stan nu också!:D Wiho, kul att träffa henne igen, för de var länge sen:)




www.tjuvlyssnat.se

Hahah, jag känner hur min flum-nivå är på topp idag verkligen! xD

Idag lär det väl inte hända så mycket? Typ se mer film? xD Eftersom att man inte direkt orkar göra något ansträngande? xD Fast här hemma då,,, då jag kan välja mina egna filmer och kan bara allmänt se vadsomhellst^^ Orkar inte fara tillbaka till cu sen heller,,, det blir som bara jobbigt.. xD
Så det blir som det blir :]
Inge plugg idag i alla fall, det skulle inte funka! xD

Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback