englishyesplease:]

Hejsan! :)
Idag har det väl inte hänt så överdrivet mycket, hade sovmorgon! :D
Sedan på eftermiddagen gick vi på någon konstig teater! :S Men den var väl lite bra i alla fall :)
Efter det pluggade jag, Emelie och Lina lite fysik, sedan gick jag till Stiinaw för att hon skulle åka buss med mig till morö backe! :D Så fick lite sällskap :)

Resten av tiden då jag inte ätit eller suttit vid datorn så har jag pluggat en massa glosor!  Kan typ alla nu, så då är det bara grammatiken kvar, wiho! >.<
Tur att jag har i morgon att plugga också! :)


Haha, måste påstå att jag gillar att se på tv ibland, speciellt när någon där nere ser på exakt samma kanal, då blir det ungefär som ett eko! xD
Det låter som lite roligt!^^


Nåja, nu ska jag dra mig vidare till pluggandet! Eller,,, kanske äta lite glass.. :]
Ha det bra! :D
Kram!


Hmmmm.....

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

haha sött chips :)

2009-10-15 @ 23:04:14
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback