Ganskahändelserikdag:)

Hejhej !:)
Idag har det hänt jätte mycket känns det som! xD

Det började med att det skulle ha vairt brandövning, men så helt plötsligt så brann det på riktigt! :O Lite konstigt :S Jag var dock inte med om detta eftersom att vi hade sovmorgon idag! :) Fast när jag kom till skolan var jag tvungen att ta en omväg in och sedan så stank det rök ganska mycket! >.<

När jag väl kommit in och de så blev som allt jätte konstigt.. Eller Emelie M säger i alla fall att hon fick ont i magen... Vilket inte är så ovanligt :] Men sedan säger hon att det bränner, och helt plötsligt så typ dog hon! >.< Eller jag vet inte vad jag ska säga men :S Flickan mådde inte okej,,, och jag kände mig bara hjälplös där som stod och försökte vifta med en bok samtidigt som jag ville krama om henne.. Men efter ett tag så kom Mirjam som hade sprungit till skolsyster tillbaka och allting blev väl som ganska okej ändå hoppas jag.. <3
Emelie kom tillbaka en stund efter akuten i alla fall och sa att det var bättre,, men kunde ändå inte låta bli att oroa mig.. :(<3

Dock,, efter ett tag fick jag också jätte ont i magen! :S Helt cp ! xD tror Emelie smittade av sig.. :]
Men det gick över efter ett tag i alla fall, men det gjorde helt sjukt ont! :S


Sedan när alla hade mindre ont i alla fall, så hade vi labbar! :) Började med kemi då vi skulle framställa koppar! Trots en liten tabbe så gick det ändå riktigt bra! :) Vi fick också tillbaka våra kemi-prov! Och det enda jag kan säga är: :O?! Jag fick vg! xD Vet inte hur det gick till men :]
På fysiklabben så klantade vi oss också litegrann, men det var inte bara jag och Mirjam! xD
Det blev lite vatten överallt i alla fall kan man väl som säga! :]

Sen kastade viktor en penna i huvudet på mig! :O Det gjorde jätte ont för han träffade mig precis med spetsen mitt på huvet ! xD
Inte okej ;)


Åh,,, jag skulle ge vad som hellst för en sådan lugn kväll just nu... :]<3
Dock så måste jag plugga typ hela helgen,,, känns inte sådär superroligt alls... :/
Men, nu är det matte plugg som gäller !
Kram:)


Kommentarer
Postat av: ViktoR

men jag har ju sagt förlåt flera gånger! :]

2009-10-15 @ 22:40:00
Postat av: ammi

Hej.

Kika gärna in våran nystartade blogg som är under uppbyggnad. Det är ingen vanlig blogg där vi skriver om våran vardagar utan det är en blogg där det kommer finnas många egna intervjuer som vi har gjort med mer eller mindre kända personer. Håll ut, inom en vecka är bloggen i full gång :) Redan i helgen kommer en intervjuv med Idolerna komma upp.

Kram Amanda, Amanda, Amanda och Linnéa

2009-10-15 @ 23:09:33
URL: http://fourworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback