Johorudetyckja;)

Hejsan! :)
Vet inte om jag sagt det tidigare, men just nu befinner jag mig i alla fall hos pappa! I Umeå alltså :)
Mys att åka buss på kvällen också! :) Tur att jag hade en bok med mig, för annars hade jag nog somnat! xD
Fick inte mitt rum... Irri på människan som alltid ska härmas och sno mina saker? Men,, samtidigt.. Har inte bestämt mig vad jag gillar mer..
Rum1 ; Tv+mjukochstor säng (mitt!)
Rum2; Data+hårdliten säng.. (hennes)

Det är häärligt med dator, men jag gillar stor säng? och tv!
Nej,,, jag gillar nog faktiskt mitt egna rum där hemma mest av allt<3! Som snart är klart med all renovering osv! :D Är dock lite nervös över att de ska sätta upp sakerna utan att jag få se det? tänk om det blir konstigt och inte alls som jag tänkt mig?! :O lite jobbig känsla... ;) Men det blir nog bra!

Just nu känner jag mig inte heller så jätteglad på Mirjam alltså,, hon har smittat mig! :O
Med de "fantastiska" orden ;

Johoru.
Nähäru.

Miirjaam! :O Men jag gillar dig ändå vettu! :* Johoru! ;)
(förresten av Mirjam jag tog bilderna från mitt förra inlägg, men det glömde jag lägga till! :] )




I miss something....



Man kan inte speeda upp halleluljah! :O (kan inte stava men lev med det? xD )
Snacka om att förstöra en låt?! :S
Nej jag ser inte på idol, men jag hör från tv:n som inte är så långt härifrån! ;P

Haha, det här blev ju lite allmänt random inlägg? Men,, nu ska jag nog hitta på något annat! ;D
Kram:)


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja måste få se ditt rum nu när du ha gjort om de :)

2009-10-03 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback