Jagsprickerjusnart:]

Hejsan! :)
Idag har jag haft biologiprov! Det kändes faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig! :D För igår tänkte jag ungefär; varför ska jag plugga på detta? Jag fattar ju typ allt?
Meen det brukar inte vara så bra att tänka så i mitt fall :]
Tänkte så på matteprovet, och vem tusan vet hur det gick?! :S INTE bra i alla fall kan jag lugnt säga! Förhoppninsvis G i alla fall! (alltså IG i naturarnas värld >.< )


Annars så på idrotten spelade vi basket! :) Det var riktigt roligt alltså! :D Blev sådär lagomt anfådd, men dock så "kajkade" min fot typ igen >.<
Jag förstår inte vad det är som är så fel med den ? :O Får typ damp :P

Menmen, jag kan gå på den i alla fall! :]
Dock blir det nog bara historia plugg idag som gäller, och ingen träning!
Mest beroende på foten och min egna lathet än historian.. (A)
Eller såhär är det; Om jag skulle fara och träna, och jag skulle känna något, så skulle jag fortsätta ändå om det gjorde ont, för om jag farit och träna så ska jag förtusan träna! :O
Och det kanske inte skulle vara så bra för min redan onda fot :]


Imårrn har vi först sovmorgon och sen är det som sagt historia prov, och vi slutar 11.40!!!
Det känns underbart! :D:D



Foto: Alexander Edström.

Ungefär så glad känner jag mig just nu! :D:D:D
Av olika anledningar;)


Nåja, nu ska jag dra mig till historian då! :)
Ha en bra kväll!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback