Jagärlitetröttockså?:]

Hejsan! :D
Idag så följde jag med min lillasyster till kyrkan då hon skulle sjunga! xD Och då fick jag också säga en mening i gudstjänsten för att Martin ville att jag skulle göra det! xD Det var mycket spännande må jag säga :]


Efter det drog jag till Stiinaw eftersom att vi skulle gymma på friskvårds! :D
Efter mycket om och men så lyckades vi till och med hitta vads man kunde gå in!.. :]
Men träningen gick faktiskt riktigt bra! Men dock så kommer jag ha mycket ont i min rygg :S Iinte så bra kanske, men så länge det är träningsverk så kan jag väl leva med det! :)


Efter en dusch och att Stina var tvungen att rusa iväg till sin halverst stressade bror så kom mamma och hämtade mig vid hemköp då! :)
För nu skulle Emelie övningsköra för första gången i sitt liv! xD :O Så vi åkte till Gamla ÖoB parkeringen, körde runt lite där osv :] Det kändes faktiskt riktigt bra och roligt!
Efter ett tag så gick det riktigt bra med start och stopp i alla fall, så jag fick till och med köra nästan ända hem! :D
Dock liite svårt att hålla sig inom de vita strecken som knappt syns och att starta i backe, men det funkade helt klart måste jag få påstå! :) Överlycklig över att det inte heller var så många stressande bilar som kunde störa mig :]<3


Så just nu är jag som lite hög på happy feelings!:D:D:D


Foto: Alexander Edström.

Saknar som bara en sak just nu som inte är bredvid mig.. :/ :]

Menmen, till middag idag blire friterade räkor med ris, det peppar jag verkligen på! :D
Det är verkligen jätte,jätte gott! :D:D<3
Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback