pluggapåenlördag?:O

Hej! :D
Som sagt så befinner jag mig då i Umeå stad! =)
Så idag har jag varit på stan! :) Det blev inte mycket shopping, men blev ett linne för mig i alla fall! :)
Sedan fika på NK och så gick vi och hyrde en film! Helt okej faktiskt! :)

Sedan, när jag kom hem, (HÖR OCH HÄPNA) så pluggade jag! :O På en lördag! :O
Det är väldigt mycket emot mina principer!! :S
Men, det behövdes faktiskt, så det var inte så farligt, nu är i alla fall matten avklarad och snart är det dags att börja med kemin! :S
Dock så får det bli kemiplugg i morgon! xD Inte ska vi plugga för mycket här heller! ;) Får se om det blir något plugg överhuvudtaget.. (A) Har ganska mycket att göra, och orkar inte plugga på bussen! ;P

Ikväll lär det väl inte hända så mycket! Ska se filmen, äta mat någon gång?, sedan blire väl datan och läsa antar jag! (inte kemi!) Liiite mys iaf? :]

Foto; Alexander Edström.



Visste ni att trams blir smart baklänges?! :O

Haha, ja ungefär så bra är min humor just nu! ;)
Stör mig på att 0:an inte funkar som den ska! :O den är jättekonstig!:S
Nu ska jag äta mat snart! ( >.< )
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback