detkännsbra:D

Hejsan! :)



När jag kom till skellefteå, så såg jag att det hade snöat! :O
(dock så snö/regnade det när jag kom men man såg snön på marken!) 
Jag måste påstå att jag blev glatt överraskad! ^^
Ja, just det, glatt! Jag blir alltid glad vid första snön, visst, jag ogillar kylan, men när första snön kommer, då är det som att jag får ett "moment", ett fint sådant! ;)
Trots allt, gillar jag faktiskt vintern också! :D<3
Även om sommarlov är något att föredra, men snö är ändå så mysigt! Det är en anledning att ta på sig varma mysiga kläder och sen bara mysa!
I looove it! :)<3


För övrigt är mitt rum snart helt klart! :D Det är bara jag som inte har hett upp alla grejer som ska upp på hyllorna osv än, är faktiskt nöjd! :D Fast känns lite tomt än, men det fixar sig nog! :D

Inget kemi-plugg än! Det blir i morgon! ;P Sedan borde jag göra engelskan också...
För övrigt så känns det bra att vara hemma igen iaf:)
Handboll på onsdag, och filmmarathon i helgen, jag är otroligt peppad! :D<3
Någon som för övrigt vill se film med mig en hel kväll/natt på cu på fredag?! :D Det kommer självklart vara jätte bra filmer som du bara måste se! :D Komsi komsi! :]
Kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback