kemikemikemikemi:P

Hejsan! :)
Just nu är det kemiplugg som gäller!
Också därför jag har spenderat hela min eftermiddag hos Stiinaw i hennes lägga! :D
Vi var kanske inte 100% effektiva på kemin (alls) hela tiden men vi fick lite gjort i alla fall! Även om jag gillar att våran lärare gör oss en "cheklista" med frågorna, och jag kan som ibland bara känna; vars är frågorna?
xP


Menmen, jag och Stina hade roligt i alla fall, och sedan blev vi joinade av en mycket trött men glad Mirjam! :D
Innan dess testade jag och Stina en ny maträtt, mer eller mindre! xD


Inge fel på den du! :D


Förresten,,, filmen vi såg på svenskan idag ( the clockwork orange) den sööög! :O eller ja den var säkert bra på sitt sätt, men verkligen inte min typ och jag gillar den verkligen inte! Never again I say! xD

Nåja, peppa på pedagogist ledarskap och att våran engelskalärare inte ska ha så seriöst förhör i morgon! :D
kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback