Jabadabbadoooo!:D

Hejsan! :)
Kemi-provet gick väl....Sådär? :P Gissade en hel massa, men sista uppgiften har jag fått veta att jag har rätt i alla fall, det känns bra! :D

Haha, dock så hade vi en ganska rolig konversation innan provet, som började med att jag sa; Jag kommer typ få IG!!!!!!! :O Och då kom vi i alla fall fram till att för naturare så är betyg såhär;
G=IG
VG=G
MVG=VG
och...
Spika provet=MVG! xD

Hahah, det värsta är att det typ är så! xD Och om du då faktiskt skulle få betyget IG så skulle du vara lite (läs mycket) screwed! ;)
För mig stämmer det i alla fall, sedan hur det är för alla andra naturare, det är väl en helt annan sak! xD



Detta är alltså det godaste som finns!<3 Förutom att glass och kladdkaka också är riktigt gott men! ;)
Chokladmaränger, det är hur gott som hellst! :O Loove it! :]<3


Idag så är vissa delar av gårdagens tränigverk har blivit värre! :O
Min klisterblåsa har inte blivit bättre än heller,,, men det är kanske inte så konstigt? xD
Aja, det var hur som hellst helt underbart att träna! :D
Dock så kan jag tyvärr inte träna idag, för att det bara skulle vara för komplicerat och allmänt jobbigt.. :/ Menmen, peppa på mera träning i alla fall! :D


Nu är det filmmarathon som gäller! :D Vet inte hur länge jag blir kvar, men det börjar ikväll kl.19 på Canalen i alla fall, och jag är faktiskt riktigt peppad! :D
Så, ni vet vars ni har mig!
Även om det inte kommer att vara den pigga versionen av jag efter några timmar... ;)
Kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback