Jagärupptagensomtusan?xD

Nu är jag tillbaka efter mötet! Eller jag har handlat lite gott proviant och packat lite grejer eftersom att jag insåg att jag kommer att få sova på lägret, alltså på A-torp. Inte så att jag klagar! Men det var inte riktigt vad jag tänkt på bara =)

Nej nu är jag faktiskt ännu mera peppad på läger! :D Även om jag verkligen kommer att jobba 24/7 så känns det som att alla människor som kommer dit, och de andra som jobbar där, kommer att liva upp stämningen helt! :D
Jag kommer inte heller bara vara nattvakt, och alltså inte sova något alls utan jag kommer även tydligen vara en mattant! xD Liite mobbat eller vad säger du Elin? ;) xD
Men det blir nog bra alltså! :D

Jag peppar dock inte på att vara uppe hela nätterna, för det kommer nog inte gå bra alls ?:S Jag kommer vara tröttast i heeeela världen! xD

På tal om nattvakt så kom jag tänka på en bild :]
Foto; Alexander Edström.
Jag kanske inte kommer se så "lysande" ut, men glad kommer jag nog vara! :D



Nu vet jag som inte riktigt vad jag ska göra... Borde plugga, men kände som ändå inte peppen inför det?:P Kommer kanske inte hinna plugga på lägret, men kommer ändå att plugga lite när jag får tid över i alla fall !:)
Inte peppad på plugg just nu!
Men jag ska nog dra mig till matteboken eller något liknande snart :]
Så att jag kan se på en film eller liknande ikväll i stället! :D
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback