Letsdothis!:D

Hejsan! :D
Nog tycker man väl att man ska få vara ledig när det är lov?
Men nej, nu ska man jobba 24/7 i stället! :S Och när jag inte jobbar så ska jag nog plugga,, måste plugga inför matteprov, fysikprov och sen måste jag hitta fakta till kemin! :S

Nej, jag peppar faktiskt, det är så roligt med läger osv! :D
Men att få lite tid över till att träffa vänner osv, eller bara gå på stan och ta ett fika, det hade väl inte varit något som jag tackat nej till i alla fall! xP
Så lite mer timmar om dygnet skulle inte vara så fel ?:]

Nu ska jag dra till möte och få veta hur mycket jag ska jobba egentligen.. xD (inte så säker på om jag vill veta:S)
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback