Litealltmöjligt :]

Hejsan! :)
Idag är jag inte direkt så jättepepp på livet då jag ska spendera hela dagen framför min dator och skriva historia grupparbetet! :S För det första måste jag komma på hur man fixar mitt dumma word så att det inte blir två mellanrum när man tycker på enter en gång! :S Jätte störande >.<


För övrigt så....
- måste jag städa/fixa mitt rum
- vill jag träna! xD
- ska jag göra biologin
- längtar jag till imårrn lite :]
- ska det typ snöa imårrn! :O
- är jag lite (MYCKET) avis på Mirjam som ska åka till New York på lovet :/<3
- vill jag ha ett liv så att jag kan göra så mycket mer?! xD
- längtar jag till lovet<3
- har jag kommit fram till att om jag någonsin har tvekat någon gång, så vill jag verkligen ha en hund nu i alla fall! xD<3



Igår var jag i piteå! och hälsade på mormor då ofc :]
Hon verkade då må bra och allt, även om hon får blåmärken överallt för att hon klantar sig hela tiden :/<3 Morfar verkade dock inte kryast i hela världen men :)<3

Nu ska jag dock börja lista ut hur man får bort dessa dubbla mellanrum eller vad man ska kalla det >.< Och sedan börja med historian! :D

Kram! :) (nu blev det dubbla mellanrum här också? :S )


Kommentarer
Postat av: M

jag kan packa ner dig i min resväska :]

2009-10-18 @ 11:48:44
URL: http://mirjaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback