Mittpunktnästa!

Omg! Igår fick jag nytt besöksrekord på bloggen, stort hopp! :O Haha undrar om det kan ha något att göra med min nya relationsstatus på facebook? xD (A)

Om ungefär en timme ska jag bege mig till Elin och sedan Juliz, sedan bär det av till A-torp och där ska jag spendera min tid resten av veckan! :D
Vilket betyder inga mer blogginlägg i veckan, eller inte förrän i slutet! :D Borde kanske ta med mig kameran? =) Jag finns i alla fall på mobilen om ni vill något! :D Gärna på natten de gånger jag måste jobba då! xD

Nåja tills vidare får ni några visdomsord från mig! :]

Äta bör man, annars dör man.
Och glöm för tusan inte att borsta tänderna!!;D

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback